Ik wil reserveren, waar kan ik dat doen?

Je kunt heel makkelijk op onze website reserveren via deze link of gelijk hieronder. Je kunt online reserveren tot 16.00 uur voor dezelfde dag, ervoor kun je 24/7 terecht op onze website om te reserveren.

Uiteraard kunt je altijd even naar Finch bellen op 0412 – 74 80 07 (tijdens openingstijden). Mocht het zo zijn dat reserveren niet meer mogelijk is, dan kun je altijd bij ons langskomen. Mocht het gezellig druk zijn, dan kun je even wachten met een lekker hapje en drankje totdat je tafeltje beschikbaar is.

Ik wil reserveren op het terras, kan dat?

Op dinsdag t/m donderdag is reserveren op het terras mogelijk, vrijdag, zaterdag en zondag kunt je tot 18.00 uur reserveren, daarna zijn de tafels beschikbaar op basis van binnenloop. Mocht er niet direct een tafeltje beschikbaar zijn, kun je altijd plaatsnemen op ons borrelterras of onder een van onze palmen, waar u alvast een lekker een hapje en een drankje kunt nemen tot dat uw tafeltje beschikbaar is .

Ik wil reserveren voor een groep, kan dat?

Het is mogelijk om een groepsaanvraag info@finchgastrobar.nl te plaatsen, wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op.

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie heb of dieet volg?

We proberen zo veel als mogelijk rekening te houden met gasten die een speciaal dieet volgen. Wij houden graag bij een reservering of bij binnenkomst waar wij rekening mee moeten houden. Wij hebben ook een kaart met allergenen informatie, zodat je kunt zien welke ingrediënten in elk gerecht zitten.

Kan ik ook lunchen bij Finch Gastrobar?

Op vrijdag, zaterdag en zondag ben je vanaf 12.00 uur van harte welkom! Wij hebben een heerlijke lunchkaart en onze gerechten van de à la carte kaart zijn ook te bestellen.

Accepteren jullie kadobonnen?

Bij FGB accepteren we natuurlijk onze eigen kadobonnen en die van ons collegabedrijf H32. Onze eigen kadobonnen zijn in alle coupures te verkrijgen.
Ook accepteren we Peperstraatbonnen. 

Kan een factuur na mijn bezoek worden opgestuurd/gemaild?

Voor reserveringen in ons restaurant is het niet mogelijk om de rekening op te sturen. Voor groepsreserveringen kunnen we een uitzondering maken, echter alleen als dit vooraf schiftelijk is bevestigd via ons reserveringssysteem. 

Is mijn hond welkom bij Finch Gastrobar?

Je trouwe viervoeter is van harte welkom op ons terras mits aangelijnd en de andere gasten niet tot last is. Het is niet gewenst de viervoeter op ons meubliair te plaatsen. Voor de locatie binnen is het helaas niet mogelijk. Uitzondering hiervoor geldt een hulp of blindengeleidehond.

Ik wil graag werken bij FGB , waar kan ik solliciteren?

Wat leuk dat je bij ons wilt komen werken! Je kunt via onze website solliciteren. Hier vind je al onze vacatures