1. Ik wil reserveren , waar kan ik dat doen ?
Je kunt heel makkelijk op onze website reserveren www.finchgastrobar.nl
2. Ik wil reserveren op het terras, kan dat?
Plaats nemen op ons terras is altijd mogelijk op basis van beschikbaarheid, een reservering is niet mogelijk, voor groepen ( groter als 10 pers.) neem contact op info@finchgastrobar.nl
3. Kan ik een (zakelijk ) event of feest organiseren bij Finch Gastrobar ?
Uiteraard , hiervoor hebben we diverse mogelijkheden! Van een ( zakelijke ) bijeenkomst, lunch, borrel of jouw trouwfeest, jubileum. Bekijk hier alle mogelijkheden voor groepen vanaf 15 personen
4. Ik wil reserveren voor een groep kan dat?
Gezellig dat je met een groep langs wil komen! Maak je reservering eenvoudig via de knop ‘reserveren’ in je scherm (voor groepen t/m 10 pers). Dien voor groepen vanaf 10 personen hier je aanvraag in, en/of bekijk de mogelijkheden voor events of feesten FGB Wij nemen zsm contact met je op!
5. Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie / dieet heb?
Bij FGB proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met gasten die een speciaal dieet volgen. Wij horen graag bij een reservering of bij binnenkomst in het restaurant waar wij rekening mee moeten houden. Wij hebben allergenen informatie zodat je kunt zien welke ingrediënten in elk gerecht zitten. Als je deze van te voren wil bekijken kun je een kijkje nemen op: https://finchgastrobar.nl/menukaart/
6. Kan ik ook lunchen bij Finch Gastrobar
Ook tijdens de lunch op dinsdag t/m zondag vanaf 12.00 uur ben je van harte welkom bij FGB Wij hebben een heerlijke lunchkaart. U kunt ook gebruik maken van onze mooie bottomless brunch of high favourites
7. Wat houdt een avondje Finch Unlimited Dishes in?
Het gaat bij ons om een avondvullend concept, wij hebben dan ook maar één bezetting per avond. Je kunt vanaf 17.00 uur reserveren, hierbij kun je dan tot 22:30 uur gebruikmaken van de warme gerechtjes en tot 23:00 uur kun je een uitschieter maken met de desserts. Gedurende de avond kun je een gerechtjes per persoon per ronde bestellen. Op onze website kun je de gerechtjes bekijken, zodat je een indruk krijgt van de gerechtjes die wij serveren. Je kunt het alleen per gezelschap bestellen
8. Is eten bij FGB inclusief drinken?
Wanneer je komt genieten bij FGB is dit exclusief drinken. Vanaf 10 personen is het mogelijk om gebruik te maken van een dranken arrangement. Dit kun je bij de reservering aangeven.
9. Kun je ook met grote groepen bij FGB eten? FGB heeft voor iedereen wat wils en is daarom
uitermate geschikt om te dineren met grote groepen. We hebben leuke hoekjes, tafels , formeel en informeel . Vanaf 10 personen is het ook mogelijk om gebruik te maken van een drankarrangement.
10. Hebben jullie ook een kindermenu?
Speciaal voor de jonge bezoekers van Finch Gastrobar hebben wij een kinderkaart met kindergerechtjes. Vanzelf sprekend kunnen onze jonge bezoekers (onder 10 jaar) ook gezellig mee eten met de lekkere gerechtjes en toetjes. Of eet lekker met de grote mensen mee en bestel de FGB Kids Unlimited (3 t/m 6 jaar 19 p.p. 7 t/m 11 jaar 30 p.p.)
11. Mijn zoon/dochter eet niet zoveel, kunnen jullie de prijs van FGB Unlimited aanpassen?
FGB Kids tot 1 jaar mogen kosteloos met hun ouder mee snoepen. Vanaf 1 tot 12 jaar rekenen wij hetzelfde bedrag, ongeacht de leeftijd of eetlust. Wij raden u aan voor kleine eters een gerechtje van de Kids a la carte kaart te bestellen. Er is voor ieder kind wat wils.
12. Mag mijn zoon/dochter ook een gerechtje van de a la carte kaart bestellen, als de rest toch
unlimited doen ?
Ja hoor, dat is geen probleem. Over één of twee gerechtjes doen we niet moeilijk.
13. Schenken jullie kraanwater?
FGB serveert tafelwater van MADE BLUE. Elke fles tafelwater van 0,7 0 l. zorgt voor 1.000 x zoveel schoon drinkwater in een ontwikkelingsland. Dit is genoeg om één persoon een maand lang genoeg water te laten drinken, te koken en te wassen. Indien u toch een glaasje kraan water wilt hebben , serveren we dit per glas met een grote glimlach .
14. Is het mogelijk om op rekening betalen?
Helaas is op rekening niet mogelijk als dit op de avond zelf wordt gevraagd . alleen voor groepen die vooraf per mail hebben gereserveerd en alle gegevens bij ons hebben doorgegeven, en we daarna hebben bevestigd dat op rekening akkoord is , is het mogelijk . als wij dit verzoek niet tijdig ontvangen kunnen wij jou op rekening verzoek niet inwilligen .
15. Doet FGB iets voor jarigen aan tafel?
We zetten de jarigen graag in het zonnetje met een kaart en een vuurwerkje bij het dessert. Hiervoor noteren we graag de naam en leeftijd van de jarige job. We willen je vragen dit bij de reservering bekend te maken zodat we hier rekening mee kunnen houden. Als je iets meer wilt en je wilt de jarige verrassen met een heerlijke cocktail of een glaasje bubbel, geef het vooraf bij de reservering aan, en we gaan ervoor zorgen.
16. Ik ben zwanger. hoe weet ik wat ik kan bestellen ?
Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden
met je zwangerschap. Wij hebben hiervoor een aangepast menukaartje zodat je rustig kunt bekijken wat je kunt eten.
17. Hebben jullie ook veganistische gerechten?
Ook als je veganistisch eet, is het mogelijk om avondvullend te genieten. De keuze een stuk beperkter dan op normale kaart . Vergeet niet bij de reservering te vermelden dat je veganistisch bent, dan zorgen we dat de gastheer of -vrouw een aangepast menukaartje voor je klaarlegt.
18. Ik heb beperkt tijd om te eten vanwege een theaterbezoek of iets dergelijks, mag ik meer dan 1 gerechtje bestellen per ronde? ( bij Finch Unlimited Dishes )
Een avond bij FGB staat voor heerlijk ongedwongen avondvullend genieten, waarbij je maximaal 1 gerechtjes per ronde kunt bestellen. Het is dan beter om voor de 4 gerechtjes te gaan, die je wel als sharing geserveerd kunt krijgen.
19. Kan ik zowel unlimited dishes als a la carte gerechten aan dezelfde tafel – gezelschap bestellen .
Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt dan beter de 4 gerechtjes bestellen en a la carte combineren als dat je wens is .
20. Als ik koude en warme gerechtjes tegelijk bestel, komen die dan tegelijk op tafel ?
Wij adviseren om de koude en de warme gerechtjes apart van elkaar te bestellen (uitgezonderd de bijgerechten) die worden dan tegelijk geserveerd. Als je toch kiest om koud en warm tegelijk te bestellen, dan zullen die geserveerd worden als ze klaar zijn en kunnen ze niet tegelijk op tafel komen.
21. Hoe kan ik mijn reservering annuleren of aanpassen?
Je kunt je reservering telefonisch annuleren of aanpassen.
22. Ik kan niet meer reserveren voor dezelfde dag? Is er wellicht toch nog plaats?
U kunt altijd telefonisch contact opnemen om te horen of er nog beschikbaarheid voor dezelfde dag is.
23. Is mijn hond welkom bij FGB ?
Bij FGB is je trouwe viervoeter altijd welkom mits aangelijnd en andere gasten niet tot last is. Tevens vinden we het niet gepast als ze gebruik maken van ons meubilair.
24. Ik wil graag werken bij FGB, waar kan ik solliciteren?
Wat leuk dat je bij ons wilt komen werken, hier vind je al onze vacatures
25. Ik wil een klacht melden.
Is er iets niet naar wens? Vertel het ons alstublieft direct, wij doen er graag ons best voor om het wel naar uw zin te maken. Neem contact met ons op via info@finchgastrobar.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
26. Is FGB rolstoelvriendelijk?
FGB is rolstoelvriendelijk, er is ook een lift aanwezig.
27. Accepteren jullie cadeaubonnen?
FGB heeft eigen cadeaubonnen die voor elk bedrag kunnen worden opgewaardeerd, deze kunt u ook gebruiken bij H32. Kijk op onze website bij reserveren, onderaan deze pagina zie je onze cadeaubonnen knop.
Daarnaast accepteren we de Peperstraat bon, Dinercadeaukaart & Restaurantcadeau.
Finch Cadeaubonnen